torsdag 8 januari 2009

Vad är väl en vinst mot Horten?

Premiären avklarad! Men uff alltså... Det var ingen höjdare på något sätt! Stackars Lisa som fick plågas i en och en halv timme...

För det första så hade vi många bra spelare borta i maginfluensa (därför jag spelade). På resan dit satt vi och ringde för att försöka få in folk (utan framgång). För det andra så hade vi världens överlägset sämsta domare -jag vet inte ens om man kan kalla honom domare... Florian framstår som en guru jämfört med denna... Frustration i båda lagen över detta och som vanligt så är det ju "något" hetsigare när killar spelar så det blev gruff. Aja... 

Vi spelade ruttet, rörigt... Jag visste inte helt var jag skulle ta vägen och när det inte finns något direkt spelsystem (eller avsaknad av förståelse för det) så är det inte så lätt... Back var jag... Eller försökte jag vara... Såg inte lovande ut för lördag om det är en backplats de har tänkt mig på :S Uff! Nej men faktiskt -Blir jag back på lördag så tror jag att det kommer vara enklare att veta var man ska vara. Lite mer tanke i positionerna där. Men jag skulle ljuga grovt om jag sa att jag inte vill vara forward! Pleeeeeeease!!! :P Förövrigt var jag knappt trött efter matchen, så trist! Jag ville upp och löpa runt! 

Match igen på tisdag -mot ett bottengäng. Det kan nog bli roligare :)

Sjukt folk i laget må jag säga! Garvade hela vägen till hallen :D Så ska det va! Trevliga är de också och inte bara störda... Ser fram emot lagfest! Om de nu blir ivägsläppta av fruarna. Det bara kryllar av barnvagnar och barnsäten. 

Fick frågan: Har du type? (kille) 
Som vanligt svarade jag bara: Nej 
-Så blir det tyst... Pinsamt tyst... 
Precis som vanligt sa jag då: Men jag har katt! 
-Det lättar på stämningen lite... 
Tur att jag har katt! 

Imorgon är det dags för Sverige igen! Weehuu!!! Roadtrip!!! Helgplanen då...
Fredag: Roadtrip
Lördag: Hämta bilen, Match, Soffhäng
Söndag: Frisören, Hjortkvarn (undrar om jag har en snäll bror som fixar mer ved då :P ), Roadtrip

Nej nu borde jag verkligen äta och duscha...

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

det var ingen höjdarmatch :P

Det kurrar i min mage med men jag har ju inte spelat så jag får väl ingen mat...


Nu är vi så där sociala igen :)

Lotta Dahm sa...

Nu är du uppvärmd till på lördag... kul att du ska vara med!

Tjoxen sa...

Sög du eller? Jag skrev sög... fniss

Anonym sa...

Klart du är back på lördag :)

Och jag tror att du kommer vara grym!

Anna P hjälper dig så ni kommer ha stenkoll där bak!