måndag 26 januari 2009

Jag ska bara...

Efter maten så tänkte jag att jag bara skulle ligga lite i soffan... Sen skulle jag ta tag i min att-göra-lista och även åka till gymmet en sväng för att i alla fall sola... Men väl i soffan var jag inte så trött så jag tänkte att jag istället bara skulle spela lite tv-spel (mario party) för att se hur nästa bana såg ut. Klarade banan -tänkte faktiskt stänga av men då sa den lilla trollkarlen att jag var framme på sista banan :-O Då tänkte jag att jag bara skulle klara av den så var jag ju klar med spelet. Klarade av denna men när jag fick mitt pris kom Browser och snodde det!!! :-O Så kunde jag ju inte avsluta spelandet så jag skulle bara ta och klara av hans sista bana också...

Så nu sitter jag här, över tre timmar senare -en blek soffpotatis med massa saker ogjorda... Bra Astrid! Verkligen! :S

Inga kommentarer: