söndag 18 januari 2009

Torka

Har inte haft ur linserna på fyra nätter så ögonen börjar likna en rödfärgad saharaöken... 

En helt annan sak: Här i landet i väst säger de dynan istället för täcket. När de säger: "Nu ska jag krypa under dynan" får jag en bild framför mig av någon som kryper ner under madrassen... :S Hehe, en ganska skoj bild dock som passar bra ihop med norrmän -man vet ju aldrig med dom liksom ;) 

Har sett 8 avsnitt i rad av gossip girl idag, vettigt va? Jag hade tänkt att träna men fick ett slag av apati så det blev soffan och menlösa(?) serier istället. Aja...

Försökt hitta en låt som passar bra idag, svårt, ingen klockren... Får bli en klassiker med Roxette

Spending my time
Watching the days go by
Feeling so small
I stare at the wall

Nej nu ska jag ta ur linserna och krypa under dynan... 

Inga kommentarer: