söndag 10 mars 2013

Vi har ett resultat

Blev så lycklig när David Lindgren gick in till House of pains Jump Around :D En favoritlåt! :)

Det skulle dock bli hans fall... På jobbet är ju det tisdagslåten och igår var det ju lördag :( Han gick inte alls hem :( Måste säga att det var lite tråkigt att det inte blev folkets favorit som tog hem det utan att internationella juryns röster som avgjorde. 

Men men, det är ju inte det viktiga! Det viktiga är ju vem som vinner tippningen!!! ;)

1 Mimmi 16


Ja ni ser ju hur jäkla glad fjolårstvåan blev när hon fick kliva upp på förstaplatsen!!! ;) Ja och om hon inte hade ändrat sitt resultat i sista stund hade hon vunnit ännu större. 

Så här ser resten av listan ut. 

2 Lisa 15
2 Emma 15
4 Zäta 14
4 Elis 14
4 Carro 14
4 Johan 14
8 Jocke 13
8 Emmelie 13
10 Tobias 12
10 Michelle 12
10 Lina 12
10 Anna 12
10 Astrid 12
15 T 9
15 Jesper 9
17 Ass little helper 7
18 Astrid -hjärta 5
19 Magda 4

(OBS, om ni kontrollräknar så ändrade jag min tippning efter att jag sett bidragen igen)

Som vanligt är min smak långt ifrån resultatet :( Aja, kul med deltagarrekord, att så många vill umgås med mig -för det är väl därför ni röstar?! ;)

Men stort grattis Mimmi! :) Ser fram emot biobesöket! Vad blir det för film?

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Det här var ganska otippat..! :D (åh vad kul jag är ) och jag har ingen aning om vad för film, vi får klura lite!

Ass little helper sa...

Glömde ju bort att det var en europeisk jury som skulle vara med och förstöra saker och ting, men hade ju inte varit i närheten av pallplats på svenska folkets röster heller å andra sidan.

Jag skuldbelägger håkan hellström för den här fruktansvärda segraren. Hans genombrott har gjort att det är OK att vara musiker och sjunga falskt som bara den.
Men, hellre sjunga falskt än playback å andra sidan.