onsdag 6 mars 2013

Kvartsfinaltipp

Så skönt att ta den där andraplatsen i serien! Hoppas bara inte att vi förbrukat all tur nu... Annars är det ju ganska slugt att inte sluta etta i serien, de brukar ju sällan vinna ;) Fast nog ser SAIK otäckt starka ut... :S


Skellefteå-Brynäs
Tror på en kort matchserie här. Kanske inte 4-0, men max 4-1. Det psykologiska övertaget från förra matchen gör sitt. Lägg där till störst självförtroende och ett stabilt lag och matchserien är slut.

Färjestad-Modo
Så skönt att det inte blev en fjärdeplats och matchserie mot Linköping! Tror inte det här blir riktigt lika tufft men ändå tror jag de får till det någon/några gång/gånger. 4-2 gissar jag på. Ska försöka gå dit och skrika så mycket jag kan :)

Luleå-Frölunda
Här blir det jämnare skulle jag tro. Men jag tror tabelläget ger oss svaret. 4-3 till Luleå. Kanske 4-2.

HV71-Linköping
Det här blir hett! Det bästa med mötet är dock att vi blir av med ett av lagen :P Tror faktiskt att Linköping kan ta det. 3-4 eller 4-3 känns det som i alla fall. Åh så grinigt det kommer vara!

Ser fram emot hockey varje dag! :D

Inga kommentarer: