måndag 11 mars 2013

Duck Hunt

Jag hade för mig att jag var rätt bra på Duck Hunt. Kanske det var så förr, men det är i vart fall inte så längre :( Usch så dålig jag var! :S


De andra var desto bättre så de fick spela så övade jag på att sikta in kameran på dom istället. Inte heller det blev bra, suddigt värre. Men jag fick i alla fall med det viktiga: Minerna :)


Är det inte normalt att kolla med höger öga när man ska skjuta? Johan och Jocke tyckte tydligen att det fungerade bättre med vänster.


Jesper fick till och med till ögonbrynet så att han såg riktigt hård ut med sin plastpistol!


Men hur ska vi göra i framtiden när ingen längre har kvar en tjockistv?! Då kommer vi ju inte kunna spela längre :(

2 kommentarer:

Michelle sa...

Någon får helt enkelt spara sin tjockistv i alla tider =)
Kan också informera om att jag är ägare till en tjockistv som kommer att få gå igenom många år med mig :D

Ass sa...

Mamma lär nog inte byta ut sin än på ett tag heller :P