lördag 2 mars 2013

Katt+Kartong=Sant

Vad är det egentligen med katter och kartonger? Varför är det så ofantligt intressant? Det ska nosas på, krypas in i, klättras på... Eller som i det här fallet, bara sittas i :)


Hade packat upp min nya tv-box och när jag donade med den och andra saker i vardagsrummet så slog sig Esse ner i kartongen och bara satt där och kollade vad jag gjorde. Varför ska han sitta i den liksom? Det är väl inte direkt skönt? Satt där i kartongen i minst 20 minuter. Då gick jag mot köket och då fanns det ju chans för mat! Det är något som är ännu bättre än kartong det ;)

Ja inte för att det gör mig något då att han sitter där, men man undrar ju... :) Kanske jag borde testa själv? Nästa gång jag beställer något stort ska jag ta och sätta mig i kartongen ett tag när jag packat upp! :D

Inga kommentarer: