torsdag 7 mars 2013

Snart nintendo igen

Åh, bara en arbetsdag kvar så får jag åka iväg mot spelhelg i Skultorp! :D Varför går tiden så långsamt?! :S Jag vill vara där och spela nu!!!

Den stora frågan är dock: Kommer Jocke att komma ihåg spelen och konsolen den här gången? :P


Jesper har smygtränat på Dr Mario... Lite nervös över det...

Åh, så har Jesper kvar sin tjockis-tv! Det betyder Duck Hunt! :D Hunden ska inte få fnissa åt mig...


Jag gillar tillställningar som denna: "För allt i världen, glöm inte mjukisbyxor, vi kommer inte behöva jeans på hela helgen faktiskt." :D

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Men hallå, ska du kolla på Mellon i mjukisar???
Åker boan med åtminstone?

;-)

Ass sa...

Haha, jag är inte så elak att jag skulle ta med mig boan till Jesper :P Han skulle få städa fjädrar ett halvår ;)