onsdag 20 mars 2013

Semi!

Åh så skönt! Färjestad till semi! :D

Ett steg närmare vår! ;) Spännande att se vilka det blir som vi får möta... Denna gång är det inte bara pest eller kolera att välja på utan man får välja mellan pest, kolera och digerdöden... Enda som skulle kännas lite okej vore Frölunda, men de får ju SAIK möta i sådana fall :S

SAIK blir svårtstoppade i år tror jag...

Men ibland funderar jag på fall jag verkligen är ett riktigt fan för OJ vad folk är färgade i sin syn på matcherna och situationer. Det blir så att jag skäms åt dom när jag hör deras åsikter och tankar :S Borde jag tycka likadant?

Jag tycker inte att Salak är världens bästa målvakt. Har ni inte sett vilka returer han släppt de senaste matcherna?!? Sen att han är bra, det är en annan sak :) Men världens bästa...

Sen är det märkligt att de kan stå och skrika att Wallin är en jävla mes (när han "inte tagit i") för att sedan höja honom till skyarna när han gör mål i sudden. Då ska alla de som kallat honom överskattad och sagt att han saknar slutspelspsyke få höra det... Jag hänger inte med i svängarna...

Jag hatar nog för lite... Både motståndare och spelare i egna laget tydligen...

Mitt hat är mer riktat mot de som förstör min hockeyupplevelse. De där som går och är ivägen några minuter innan paus och de som kommer några minuter in i perioden. Eller de fulla grumstonåringarna som står och skriker din jävla hora i falsett rakt i örat på mig...

Hoppas att jag själv inte är fullt så färgad utan kan ha en relativt nyanserad bild på matcherna, även fast jag självklart alltid hoppas och håller på FBK :)

Inga kommentarer: