tisdag 14 juli 2009

Musik -sommaren 2009

Då har jag 3 nybrända skivor i bilen :D En härlig Astrid-blandning med dunk, hårt, soft och ploj :) Nu är jag verkligen redo för semester!!!

Men tiden går så sjukt långsamt... ZzZzZZZZzZ

Kunde faktiskt sluta tidigt idag, ja eller tidigt och tidigt -kvart över fyra, då hade jag bara jobbat övertid en halvtimme :) Men ändå... Problemet blev då att kvällen blir så lång... Jag har ju inget att göra -jag är redo att bara rusa iväg på ledighet!!! Vid halv åtta trodde jag att klockan kanske var elva eller något... Hmpf... Så jag rensade ogräs i trädgården... Duktigt värre!

Men om jag lägger mig nu så blir det morgon snabbare och lite närmare semestern...!??!

Låtlistorna -jag vet att ni vill ha dom ;)

Ass pics dunk

Ass pics hard and random

Ass pics ploj
Streaplers - Vad Har Du Under Blusen Rut (Haha, hittade den på norska så länkar till den istället :) )
Drängarna - E Du Go Eller!! (Hittar inte denna på youtube, dom som har så bra musik...)
Möja-Vi har vart på möja (Hittade inte den heller :S )

2 kommentarer:

Zäta sa...

Vad hände med Sven-Invars? Sommar och sol?

Ass sa...

Den har jag redan i bilen :D :D :D