måndag 20 juli 2009

Rullar fram

Dag: 2
Antal mil: 43
Plats: Hjortkvarn

Då Camilla började prata tvätt kände vi som tidigare nämnt att det var dags att bege sig vidare. Jag tog över Palle som bilsällskap och vi dunkade iväg till min mor. Tryckte oss fulla med tacos ihop med Jocke. DÅ kunte vi äta!!! ;) *internt*

Åkte upp till glassbaren en sväng för att gratulera dagens födelsedagsbarn: Robin. Men inte fick vi någon glass... Dåligt... ;)

Tog även en tur till Jocke för att hälsa på alla djuren och vet ni!!! Jag kollade faktiskt på ormen... Frivilligt... Jag stod visserligen väldigt många meter bort och han var i terrariet men i alla fall... Det är framsteg :) Han var stor... Uff...

Sen rullade vi fram som öga av ett kattdjur till Linköping... ;)

Story bakom det skämtet:
Eye of the tiger börjar spelas och jag säger: Åhh, det är ju öga av ett kattdjur! (Lite skämtsamt så där)
Palle känner inte igen den, men vill inte erkänna det så hon sätter sig och sjunger med -men hittar på egen text:
"Öga av ett kattdjur, som rullar fram, som rullar fram"
Jag bara kollar på henne... Hon är fan sämst ;)

Inga kommentarer: