tisdag 7 juli 2009

Näcka mera!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kliar snart av mig huden!!!

Benen är fulla av myggbett och vissa har jag visst råkat klia hål på... Inte mitt fel... Jag kliar bara tillbaka :P

Sen har jag fått mina "badutslag" -de är värre än all världens myggbett tillsammans (okej, jag kanske överdriver lite lite ;) ) Dock så har systerdotter varit duktig och gått till doktorn för samma utslag så nu har jag fått en diagnos utan att behöva gå till doktorn -hurra :) Köldexem :-O Vi har tydligen väldigt känslig hud och när man badar så stänger bikinin in vattnet och kyler ner bröst och rumpa -så får vi klia klia klia...

Rådet: Näcka :S

Jaha...

Lisa och Pet -Jag har nu planerat in några resemål på vår roadtrip ;)

Det kommer uppdatering från helgen förövrigt -ska bara föra över bilder och plita ner allt -inget man kan hastskriva ;) Men, ja "jag vet inte vad ni andra tyckte, men jag hade i alla fall jävligt roligt!!!" ;) *internt*

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Jag vet inte det jag ;)

Eventuellt behåller jag bikinin på :D