tisdag 14 juli 2009

Derbyförlust

Tobbe härjade igår om att det var derby på kvällen -jag förstod inte helt vad han snackade om. Men han menade att vi skulle ha derby -hans AIK mot mitt Göteborg. Okej, jag har typ ingen koll på laget längre... och allsvenskan... Gäsp... Men men... Kolla på matchen gjorde vi...

Göteborg hade fått några spelare skadade innan och har sålt en del så de ställde upp med ett mycket ungt lag. AIK-spelarna tyckte visst inte att det räckte utan spelade fult och såg till att det blev några fler skador... Utöver detta drog de på sig två utvisningar... Skönt att jag inte irriterar mig på sånt...

Det var ändå skönt att Göteborg fortfarande leder allsvenskan så han inte kunde vara hur kaxig som helst... :)

Dock bryr jag mig knappt alls om allsvenskan -men det är ju alltid kul att härja och jävlas :D Gillar mitt snodda uttryck: "Ibland säger jag vad jag inte tycker -bara för att jävlas"

Vaknade upp i soffan strax efter sex idag... Ooups, igen... :$ Så nu är jag redan redo för jobbet.... Lika bra... Har en sugdag framför mig... Var är alla andra som kan web??? :S Jobba jobba jobba.... 4 dagar kvar...

Inga kommentarer: