lördag 18 juli 2009

Nordsjön

Dag: 1
Antal mil: 5
Plats: Färjan mellan Horten-Moss

Visst är det skönt när man får lätta ankar, och ge sig ut på böljorna de blå...

Ja okej, jag är väl inte på nordsjön, men jag är i alla fall på böljorna de blå -även om de idag ser mer grå ut :S Var är solen? Jag har ju börjat min semester nu, den ska vara här nu!!!

Men men, jag ska ju till Karlstad och solen skiner ju alltid i Karlstad... ;)

Shit så mycket saker jag har med mig... Men jag behöver allt... Ehh... Nästan :D Men det blir faktiskt en hel del, jag har ju med mig allt för övernattning, allt för strandenresor, allt för innebandycup, "några" par skor, datorn, wii... Ja det blir en del... Hoppas Lisa och Pet reser lätt :P

Sliten efter natten men väldigt lättad över att vara iväg, eller snarare så har jag en avslappnad känsla i kroppen... Ska bli så otroligt skönt med ledigt och att träffa massa sköna människor! Ses snart! :)

1 kommentar:

Rhöös sa...

Skönt att vara igång!