onsdag 1 juli 2009

Fula ord

Vi hade tänkt oss att beställa ett jobb från en underleverantör men nu sa de nej -att de inte hann innan sommarn... Gissa vad det kommer att betyda då!? Jo mer jobb jobb jobb... Snark... Som att jag inte redan jobbade övertid varje dag...

Ska det inte vara lugnt nu? Kan kunderna börja gå på semester snart? :S

Själv har jag nu två och en halv vecka kvar till min och det kryper i kroppen: Jag vill vara ledig nu!!! Men men... får börja med en Sverigetur i helgen i alla fall :)

Drar till mor på fredag och tar med mig Esse. Dumpar honom där för sommarn -tur att man har en snäll mamma... :)

Jesper har skrivit ner ett gäng med regler inför brännbollsgrilltältfesten i helgen. Dessa är uppdiktade efter alla andra års fel och misstag vi har gjort -frågan är bara nu om vi har lärt oss något eller om vi kommer göra om dom... :S Får återkomma med en rapport i frågan ;)

Kommer jobba från Linköping på måndag -för jag räknar inte med att kunna köra bil så tidigt på söndagen... Så då hinner jag träffa Lisa också :)

Ge mig helg nu!!! Jag hatar att vänta... Vill inte vänta... Jag är nog världens sämsta på att vänta faktiskt... Suck...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Åhå ja, jag får lite besök alltså - det hade jag nästan glömt bort ;)

Ordvrifiering: Lataliz... Är jag lat eller vad mear den?? :)

Ass sa...

Så måste det vara! Min: Slimate

Hmm, då är jag alltså en slimmad mate/kompis... Ehh.. Ja just det ;)