onsdag 29 juli 2009

Hästar

Dag: 12
Antal mil: 190
Plats: Emma

Idag skulle jag komma över min hästrädsla så jag följde med Mikaela till stallet. Tänkte att så länge jag har med en riktigt hästvan person som kan rädda mig från de gigantiska monstren så ska det nog gå bra :)

Traskade ut i hagen och fram till hästarna och jag började klappa fjolårets föl -lite mer behaglig storlek på dom :) Gick ju faktiskt okej att klappa dom -tills den fick för sig att gosa med mig och körde huvudet mot mitt huvud för att typ gräva ner sig i axeln på mig :S Men jag stod kvar!!! *stolt* Dock med "något" högre frekvens på hjärtslagen ska väl erkännas... :)

Klapa snel hest

Nu har Mikaela fått för sig att jag ska rida någon dag också... hmpf... Vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Nu måste jag duscha, jag stinker ju häst :S

Inga kommentarer: