fredag 10 juli 2009

Tanka tanka

Ehh, ja inte för att jag är en sån där som laddar hem saker...

Men nu har jag i alla fall laddat datorn med massa "ny" musik som ska in på 2009 års semesterskivor :D De blir riktigt bra faktiskt... I alla fall tycker jag det då ;) och det är väl tur det eftersom det främst är jag som ska lyssna på dom :D

Lisa kommer klaga på att vissa inte är så seriösa... Men herregud, jag menar "Tingeling" -den måste ju bara vara med. Ja och "Vad har du under blusen rut" -ett guldkorn :D Aja -Min bil=Min musik :D

Har även kommit hem några filmer -om det blir regniga dagar på semestern... Men jag har beställt fint väder så de får jag nog spara till hösten :)

Idag har jag även förberett 14 av 17 trackingar så att vilken "dumjävel" som helst ska kunna ta över dom utan att det blir fel... Jag börjar alltså verkligen bli redo för semester! Ge mig!!!

Men men... en vecka kvar... :S Inte kommer det bli en lugn och soft vecka heller då vi är för få på jobb och av de som jobbar så jobbar nästan alla med telefon vilket är jättebra när vi har en fördelning 75% web 25% telefon nu (jag skjuter från höften nu)... Uff... Men men, bita ihop... Ska väl inte tänka på det nu när det är helg :D

Helgplan: Dona

Städa, tvätta, rensa ogräs (sjukt vad det växer!!!), träna... Låter det inte hur kul som helst?!? :S Uff...

En helt annan sak: Tagit ledigt måndagarna efter svartan och tubens 30-årskalas -Taktik :)

Förövrigt har jag bestämt mig för att inte få salmonella i år på semestern, det var tämligen otrevligt förra året...

Nu är jag redo för sängen: Godnatt alla :)

Inga kommentarer: