onsdag 22 juli 2009

Kisa

Dag: 4 och 5
Antal mil: 109
Plats: Kisa

Började dagen med en promenad hem till min mor för brunch och fika, ja och så efterrätt så klart... Mätt blev man... Som alltid där :)

Med en matkasse i handen anlände vi lite senare igår hos Lisas mamma och där stod grillen redo. På med kött, grönt och ost. Mumma!!! Dessutom grillad banan+choklad och så lite vin till det -man kan ha det sämre ;) Gott och trevligt! Min semester än så länge överträffar mina förväntningar! :D

Idag har vi legat och pressat i några timmar men har även hunnit med en promenad och så har vi hälsat på Palle som sliter i kommunhuset i Kisa. Sen fyllde Lisas mamma oss med mer mat -det är farligt att vara hemma hos mammor :)

Nästa plan: "Fika" med tjejerna i Linkan. Tror man kan ha det sämre än det också ;)

7 kommentarer:

Rhöös sa...

Var är kakorna?

Anna P sa...

Jag gillar "fika" =)
Mer "fika" åt folket!!!!

Rhöös & Pet sa...

Finska pinnar är inte vad vi kallar fika... ni är ju mer på balkongen än med oss :)

Vad gör ni där uta egentligen?

Anna o Anna sa...

Tvätta i handfatet vet ja...

Ass sa...

Ni är så stökiga, det går ju inte att ha er på fest ;)

Anna P sa...

Fest?? Vadå fest? Det var ju fika!!

Ass sa...

Jag skrev fel :P