torsdag 16 juli 2009

Frågor+Svar

Hoppas ni förstår hur tråkigt jag har när jag nu sätter mig och besvarar några "mailfrågor" återigen här i bloggen...

Höger eller vänsterhänt?
Höger -kan knappt borsta tänderna med vänsterhanden, som kille vore jag helt körd om jag skadade högerhanden ;)

Humör just nu?
Uttråkad!!! -No shit Sherlock!

Favoritgodis?
Choklad i alla lägen (men utan nötter och sånt skit i... måste man stoppa i något så får det vara mer choklad, typ nonstop :P )

Är det något du absolut inte äter?
Absolut inte äter är ett starkt uttryck... men jag undviker mycket (väldigt mycket kanske är mer rätt uttryckt), så som: Lök, Tomat, Ketchup, Senap, Pesto, Brunost, Kaviar, Paprika, Blodpudding, Sushi... med mera med mera...

Kläder just nu?
Barfota (ja man får vara det på jobbet) med uppvikta jeans, grått linne och blå kofta. Känner mig lite tantig med koftan faktiskt...

Musik just nu?
Allt som ligger på mina nya skivor :)

Vad sa du senast?
He's not in the office but he's working at home, please call him on his cell.

Morgon eller nattmänniska?
Både och -men då sover jag några timmar på eftermiddagen som kompensation.

Snarkar du?
På fyllan och när jag är förkyld :S

Hur många barn vill du ha när du blir stor?
2 kanske, men det där med att föda alltså... Uff...

Använder du knark?
Nej, men jag går på disco och dricker läsk så man är ju ingen ängel direkt...

Vad var det sista du åt?
Vitlöksbröd, så det blir nog inget hångel idag... För det hade det ju annars... Ehhh... :S

Kan du nudda nästippen med tungan?
Näääe, inte kan jag vifta på öronen heller :( Så ingen idé att bjuda mig till fest för att visa upp sådana partytrick... :P

Sminkar du dig?
Njo, men knappt... Blir ju aldrig bra när jag gör det så jag har gett upp!

Har du haft sex senaste månaden?
Jag har slutat med sånt!

Har du kysst någon idag?
Har slutat med sånt också... :S

När var du senast med någon kompis?
Räknas det att jag är med dom på jobbet nu... Hmm... Annars kollade vi fotboll ihop i måndags...

När ska du gå och lägga dig ikväll?
Jag kommer nog inte lägga mig ikväll... Känns som en somna-i-soffan-och-sova-där-hela-natten-kväll...

Vem rinde du senast?
Tobbe -Ringde nog utan ljud...

Vem ringde dig senast?
Tobbe -Han ringde upp :)

Flirtar du mycket?
Nej, jag är socialt inkompetent :P

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, men jag kanske borde fått det... Parkeringsböter dock... Billigare än att betala parkering :)

Nej nu orkar jag inte mer... Uttråkad även av detta...

4 kommentarer:

Zäta sa...

Gött att se att Karlstad är med på innelistan! :-)

Ass sa...

Förväntar mig sol på lördag ;)

Rhöös sa...

Brunost??

Ass sa...

Norrmän, de är galna i det... Har det på allt! Även våfflor :S