torsdag 16 juli 2009

Roadtrip

Sitter här och fantiserar/planerar/dagdrömmer om min semesterroadtrip. Vart jag vill åka, vart jag borde åka, saker som vore kul att uppleva... Det blir en lång lista... En lista omöjlig att hinna med :S

Platser jag vill till:
"Vår" sommarstuga vid Åfjädern -Åka på sjön och grilla korv...
Kolmården -Hoppas att jag lyckas lura med Kim :)
Harje -Ingen sommar utan att hälsa på syster och co på Nerikes Reviera!
Liseberg -Skrika mig hes, för alla karuseller blir roligare om man skriker ;)
Motala -Men bara för att det är utomhusinnebandycup där, annars hade jag klarat mig bra utan :P
Kisa -Softa med Lisa+Mor
Hjortkvarn -Hänga med släkten
Pålsboda -Hänga med mer släkt
Örsåsa -Jag har ju aldrig fått uppleva detta fenomen ;)
Kubben+Parken -I år vinner vi!!!
Karlstad -Men kommer solen skina?
Innebandyhallar -Jag vill spela!!! Är välkommen på IBFs träningar men de hade massa fys också... Uff, det låter jobbigt ;)
Skara sommarland -Okej, det är inget trevligt folk där eller i Skövde :P men det är ju kul att åka och bada :D Kanske kan Jockes son följa med och köpa en keps åt honom :D :D :D
Svartan -Är i år sista året?!? :)
Tubens 30-årskalas -Testa på Stockholms skärgård, eller vart det nu var vi skulle :)

Personer jag vill träffa (ingen rangordning):
Släkten -Den ska jag bara klara av :)
David -Har inte sett min man på länge, det är på tiden!
Jånas -Evigheter sen!!!
Bergdahl -En tur ut i Örebro med Morgan och Bosse och träffa bögar -jag längtar redan :)
Frida -Halvt inplanerat redan
Bettan -Ses på måndag!
Camillass -Ses på lördag!
G -Ses på lördag!
Palle -Ses på lördag!
Zäta -Ses på lördag!
Holmudd -Ses på söndag?
Claes & Pia -Bada lite bubbelpool och zippa rose kanske?
Tobbe -Få se var all bitterhet kommer ifrån
Emil -Om inte förr så på Svartan :)
Carro (polis) -Vi tre som verkligen är bäst behöver sammanstråla!!!
Carro (jobb) -Ska det bli en gravöl kanske?
Danne -Hemma från Spanien, då vill man ju passa på att ses.
Pierre -Äventyr med släkten+Pierre+husvagn. Det låter det!
Pet -Vi ses på roadtrippen!

Ber om ursäkt för alla jag har glömt nämna nu... Vet att det är flera i Linköping, men er räknar jag med att springa på när jag är där :) Säkert andra med... Men vill man ha besök av mig på min roadtrip är det bara att säga till :)

Tror i alla fall inte jag får en tråkig semester :) Undrar hur många mil det blir...

Slött på jobbet idag med... Jag är aldrig nöjd...
För mycket jobb = Gnäll
För lite jobb = Gnäll

Jag är ju redo för semester nu... Ge mig!!! Har till och med styrt upp med blom- och postvakt. Fixat så att Hanna kan få nyckel när hon kommer hit på besök. Kattvakten är ju klar sen länge i alla fall... Snäll mor :)

Frustrerad över att tiden går så långsamt: JAAA!!!

Som jag brukar säga: Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hrmf.

Ass sa...

Åhh, visste att jag skulle glömma någon :( Inte mitt fel att din spelning är samma dag som kubben!!! Jag hade planerat att komma då annars men då blev du struken på listan... Ska lägga till dig bland Göteborgsunderhållning :D

Anonym sa...

åh...KISA :D Underbar by det där! Räknar med att ni hör av er så jag får hälsa på er :D

Pååål

Lisa Eriksson sa...

Jaha ja då?????

Ass sa...

Oups... :S Ballon -se, jag glömmer till och med min bästa kompis så nu borde det inte vara så illa att jag glömde dig ;)Men Lisa, jag tänkte faktiskt att du var så självklar att jag inte behövde nämna dig :P