torsdag 23 juli 2009

Fika

Dag: 5
Antal mil: 115
Plats: Linköping

Vin+Flickorna+Utgång=Kul :D Bilder har vi här.

Satt hemma hos Lisa och pratade skit, drack vin och spelade musik. Nice! Kul att se tjejerna igen! Så fick vi för oss att gå ut och det blev faktiskt inte Harrys! :-O Helt galet, jag vet ;) Platens liksom...

Redbullgroggar blev det "några stycken", hmm, eller var det drinkar... Nej groggar :) Träffade ett killgäng som drog så många olika storys så jag inte vet vad som var sant... Men de sa att de var i Malmslätt för någon sommarkurs för blivande piloter i alla fall. Det skulle vara den sanna storyn, men man vet ju aldrig. De var jäkligt roliga i alla fall :)

Det blev en hel del iskastande och vi råkade ut för en riktig: Vem var det som kasta?!? :D :D :D

Jag hittade en som kunde massa varan-tv citat så jag var lycklig :) och sen tror jag faktiskt att Pet tar över smeknamnet Slurpen ;) Blev sent... Trillade in hos Lisa efter 4 någon gång...

Mina skor är inte vita längre... :S Man ska inte dansa!!!

Ikväll då... Ja det blir väl lite vin igen... Fjärde dagen i rad... Oups... :$

3 kommentarer:

Anna P sa...

Härlig kväll! Mer fika åt folket=)

Men muttern...var kom den ifrån?? Har ett svagt minne av dreads...?

Ass sa...

En kille som trängde sig i baren -han förtjänade inte att ha kvar den i håret ;)

Rhöös sa...

Slurpen kanske är lite av ett vandringsnamn? =)