torsdag 2 juli 2009

I väntans tider

Nope, det är inte smått på gång -inte hos mig i alla fall :P Men hos så många andra... Men detta gjorde mig lite gladare :D Jag är inte ensam!!!

Men jag väntar på annat... Helgen, Semester, Tubens kalas, Svartan...

JAG VILL INTE VÄNTA!!!

Jag hatar att vänta... Uff...

Ser verkligen fram emot helgens kalas i skogen. Note to self: Glöm inte myggmedel...

Roadtrippen med Lisa (och Pet?) börjar ta form... Så många att besöka, så lite tid... Hur ska vi hinna?!? Får ha en planeringsdag på söndag/måndag tror jag allt :)

4 kommentarer:

Anna P sa...

Kommer du hit i helgen? =) Eller ska vi ha en distansplaneringsdag på sön/mån?

Ass sa...

Jag ska till Sverige i helgen ja :) Kommer till Linkan på söndag någon gång och åker måndag eftermiddag efter jobbet :)

Anonym sa...

Vi är fler =) Det dryga är bara när vänners osingelhet drabbar en direkt, som nu till exempel när jag fortfarande väntar besked från Henke ifall han kan hänga med till Finland i slutet av månaden. Kan han inte det vetifan om det blir av alls...

Ass sa...

Det är synd om dom... ;)