måndag 11 augusti 2008

Piuh!

Då har man spelat innebandy igen då och äntligen gjorde kroppen något som kunde likna det jag faktiskt tänkte göra :D Självklart blev jag lite tröttis på slutet och fiskade lite, men men, annars vore det ju inte jag ;) Kul är det att spela i alla fall! Ja och extra skoj när det gick lite bättre så klart :) Nu känner jag mig motiverad till att träna något i höst. Det är ju faktiskt skönt att bli riktigt trött och sliten (på sitt sätt)... :P

Tur att Jonas och Linus är med som orkar springa en massa och drar upp tempot när vi andra slöhögar med usel kondis är med :)

Fötterna är ju inte för vackra nu :S Blånaglar, sönderskavda och hårda :S Men men, vad gör man inte för sin sport?

Idag har jag nästan gjort allt som fanns på min attgöralista... Bara disken och förrådet som jag sköt fram ytterligare en dag... Typiskt :P Det börjar bli mindre och mindre tid kvar... Vill ju hinna vara lite i Hjortkvarn också, speciellt om det ska bli fint väder!!! Imorgon då... ;)

I helgen är det kubben också... Fick en lagbild från Pierre på deras lag så nu måste jag hitta något fint till vårt lag... Hmm, får jobba på det :D Återkommer!

Kul att ha webcam igen! :) Prata med mig så jag får fula mig i kameran! :)

Idag känns allt lite bättre... Kanske kanske kommer jag kunna somna utan att ligga och vrida mig i några timmar :)

Förövrigt är jag kär i Andre Pops! Pax till mig ;)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

skönt att jag är med och drar ner tempot lite med :P