måndag 11 augusti 2008

OS-tankar

För det första: Wagner
Det är ju helt galet att hon inte får tävla när hon faktiskt har kvalat in!!! Om det nu är så att man ska ha en chans att bli åtta för att få tävla fattar jag inte varför vi har skickat en enda boxare till OS. Enda chansen att de skulle komma så bra som åtta är väl att motståndarna skulle snubbla på sina skosnören och knocka sig själva.............. Åhhh!!! Irriterad!!!

För det andra: Åldersgräns
Jag trodde man var tvungen att fylla 16 det året som OS går för att vara med men vi har ju med 14åriga (tror hon blir 15 i år) Sjöström i simning. Men det kanske är olika för olika grenar då... Hmm...

En annan sak: USA i basket
Fasen så häftigt det är att se USA spela basket jämfört med alla andra lag. DUNK! Där är det "LSIF-lir" ;)

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag tror det där med åldersgräns kanske bara gäller vissa grenar, gymnastik är en av dom. Men vet inte..

Men man blir fan irri... Tur att jag slapp se sverige boxas i helgen...

Men hade varit fint med semester några fler dagar under os... Kanska ska kolla upp om det finns några superviktiga dagar så blir det kanske till att vara ledig då :P

Michelle sa...

fasen, då skulle ju jag ha kvalat in i år då. i nån sport :P

Anonym sa...

haha, klockrent inlägg Astrid!