måndag 18 augusti 2008

Barnvakt

Dagis är stängt idag så Kim kom igår för att sova över och vara här idag. Full fart är väl det minsta man kan säga. Precis vad man är sugen på när skallen dunkar! Leka med gosedjur, kurragömma, kolla film, skriva på datorn (hon bara trycker men säger vad hon skriver :) Det blir riktigt fina meddelanden :D )... Idag vaknade jag av att hon stod och knackade mig i huvudet samtidigt som hon sa: Astrid du kan inte sova nu! Solen är uppe! Så det var bara att gå upp... Frukost blev det och sen har vi fixat likadana frisyrer (mycket viktigt!). Hon har även sett till att jag tog på mig strumpor så att jag inte skulle bli kall om fötterna. Tur att hon tar hand om mig ;) Nu är det dags för mer gosedjurslekar och måla. Pannkakor har vi beställt till mat och vad kan klå mammas pannkakor?! :D Bra dag tror jag allt att det blir!

Inga kommentarer: