lördag 2 augusti 2008

Älgbiff

Just ätit mat, mammas älgbiff... Åhhh, guuu så gott!!! Nu är jag mätt för första gången på en vecka! :D

Esse har nog varit konstant mätt sen sist jag såg honom... Så stor!!! "Ja men han såg så hungrig ut" :) Mamma är sig lik...

Han är förövrigt mer som en hund än som en katt! Bevis:
Katter gillar inte vatten -Esse gillar vatten, bryr sig knappt om man häller vatten över honom
Hundar tigger -Esse lägger sig ner och gnyr och tigger
Hundar gör trix för godis -Esse blir otroligt till sig och gör typ vad som helst för godis. Efteråt lägger han sig och rullar där godiset har varit för att det luktar så gott... (Tänk om jag skulle lägga mig på godispappret efter jag ätit upp och rulla runt.... Hmm... :D )
Hundar går i koppel -Esse går faktiskt i koppel
Katter jamar -Esse kan nästintill inte jama
Hundar öppnar dörrar -Låser man inte är Esse ute...

Okej, han kan ju inte skälla då, eller sitta på kommando... Men ändå :)

Inga kommentarer: