fredag 1 augusti 2008

Back

Nej nej! Inte back som i försvarare! Det vill jag inte vara! Det vet ni mer än väl ;) But I'm back! Tillbaka i Sverige och Hjortkvarn igen.

Varit lite irriterad på mamma som har frågat åtskilliga gånger: "När kommer du? När ska du åka? Vad ska du göra? Hur mår du? Hur mår du nu då?"
Ja, faktiskt på alla som frågat...
"Jag vet inte!!! När jag är tillräckligt frisk! När jag känner för det! JAG VILL INTE PLANERA!!! Samma som för någon timme sen när du frågade sist!"

Okej, jag vet, det är inga konstiga eller onormala frågor, men jag har varit fasligt lättstött senaste dagarna (blir sån när man är trött och sjuk) och jag vill bara vara i fred... Göra det som faller mig in... Sen var det så många som frågade på samma gång (Jag vet, jag ska vara tacksam att folk bryr sig och vill ses! Det är jag faktiskt... också...) Så om jag snäst åt dig så har det inte varit meningen! Jag vill bara vara för mig själv... Inga planer... Vara fri... Själv...

Fast det känns lite tråkigt på samma gång att inte ha några planer... Känner mig ganska ensam... Har tänkt lite på vad för semestrar man vill göra i framtiden och ingen "dröm" är ju något jag vill göra själv...

Fäen, jag är ju aldrig nöjd...

Har tänkt en massa i veckan som gått (inte så att jag haft så mycket annat för mig mellan toabesöken) men inte har jag nog kommit fram till så mycket... Lite rörigt i huvet just nu... Hmm... Skönt att tänka lite ändå...

Men man hade ju gärna kommit fram till något...

Fäen, jag är ju aldrig nöjd... ;)

Eller planlös är jag väl inte (för att återgå till det), har massor jag vill göra men just nu inga krafter att utföra och inte heller någon plan för när de ska utföras. Vill verkligen träffa Palle snart i alla fall!!! Det är så länge sen... Hon kanske har glömt bort mig...

Sovdags innan jag svamlar bort helt...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Man ska aldrig var nöjd.. Måste ju ha något att sträva efter hela tiden.. Man ska vara driven! Men i måttliga mängder kanske

Anonym sa...

jag har nästan glömt bort dig!!! ;) Du måste ju komma till Linköping snart juuuuee!! =)