måndag 18 augusti 2008

Master of the Wii?

Just kommit hem efter några timmar i Gamby med Wii mot Magnus, Linus och Anton och jag får väl erkänna att jag tog hem flest sistaplatser :S Typiskt! Att det ska vara så svårt... Men jag skyller på att det var så många "skakakontrollenuppochnergrenar" och att jag mötte tre killar... :P Skoj var det i alla fall som alltid där borta! Eller överallt där de är snarare :P

Tidigare idag så har det varit full fart med Kim och även totalkaos när systrarna M och Bettan var här och härjade. De skulle kolla igenom min garderobsrensning om det fanns något som kunde tänkas passa. Så äntligen har Mikoela en ny pyjamas (behövligt!), Michellin en röd träningsoutfit och Mimmilajnen förälskade sig i min studentklänning :)

Nu sitter jag här och äter fruktsallad, och att påstå att jag gjort den själv vore en lögn... Skapligt bortskämd är man ju... :D Klurar på vad jag ska hitta på imorgon. Har ingen direkt plan mer än att jag ska ta mig tillbaka till Linköping på kvällen.
Har faktiskt hunnit med att träffa hela släkten den här helgen. Inte illa med tanke på hur många de är :) Nu kanske det dröjer lite innan jag kommer hit igen :S Men jag lär väl behöva åka hem när jag fyller i alla fall :P

Nej om man skulle avsluta med lite OS kanske... Har ju ingen som kommer och knackar mig på huvudet imorgonbitti så jag kan ju sova ut :)

Inga kommentarer: