torsdag 28 augusti 2008

Lukas

Insåg igår att det inte alls är många dagar kvar till 1 September! :) So what? tänker du kanske då... Ja men har du helt glömt bort??? Tjatade jag för lite om det förut? Det är ju One tree hill igen!!! :D Äntligen ska jag få veta vem Lukas valt... Om han inte valde Peyton... Då... Buuuhuuu!!!

Såg sista avsnittet på förra säsongen igår igen (bara för att vara uppdaterad) och jag grinade lika mycket den här gången :$ Hur kan man vara så fast i en serie? Bry sig så mycket...

Tyvärr resulterade det i att jag börja tänka och grubbla en massa och hade hur svårt som helst att somna... Åhhh, typiskt!

Men jag längtar till 1 september... Åhhh... Jag älskar ju Lukas! ;)
Hur gammal jag är?!? Hmm, ja folk säger ju att jag ser ut som 12 så...... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ber tusen ggr om ursäkt för att jag inte sa till dig tidigare vart vi skulle men allt kom så plötsligt =)

Du kommer att få ge mig en redogörelse av första avsnittet sen närjag kommer hem bara så du vet så är jag lika frälst i OTH som du haha

//Lisa

Ass sa...

Hehe, det är okej för den här gången, men gör inte om det :P Du gilar ju trots allt OTH så jag kan inte vara arg :)