tisdag 26 augusti 2008

Dåligt samvete

Jag borde hälsa på folk... Eller borde är inte rätt ord. Jag vill ju hälsa på folk! Skulle ju ha umgåtts med folk när jag var i Linkan... Men inte blev det av så mycket som jag tänkt mig! Illa!
Önskar att jag hade haft tid/tagit mig tid att åka och hälsa på både David och Camillass... Jag vill ju! Men sen så kommer det alltid upp andra saker och tiden bara rinner iväg.... Typiskt! Jag ska bättra mig...
Hur svårt ska det vara att ta sig lite tid? Borde ta mig till Oslo och hälsa på folk också... Åhh...
Jag får börja planera lite mer kanske, trots att det inte är min grej att planera... När jag planerar så vill jag ju alltid göra något annat när det väl är dags för det jag planerat... Hmpf... Jag är inte gjord för att planera!

Vilket rörigt inlägg... :D Haha...

Fast (som G skulle sagt ;) ) folk kan ju hälsa på mig också, det är ju inte bara upp till mig! :P Sån ja! Det är inte bara mitt fel! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej jag känner mig lite skyldig också :-(

Ass sa...

Ja fy vad du är dålig ;)