tisdag 5 augusti 2008

Packandet fortsätter

Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag trots att lisa "hjälpte" ett tag genom att vi kollade igenom gamla kort :) När blir förresten kort gamla? Efter att man sett dom en gång? Efter en månad? Hmm...

I alla fall: Plockat igenom allt i sovrummet och hallen + tillhörande garderober idag. Inte illa va!? :) Det här betyder att jag nu har tre stora bags och två sopkassar med kläder som ska skänkas bort plus att 17 par skor ska bort... Det smärtar... Gaaah... Men men... Jag använder dom ju faktiskt inte...

Imorgon blir det en tur till Hjortkvarn och dumpa saker, mamma blir säkert jätteglad :S

Dags för lite kvällstittande på scrubs och sånt nu... Sussa snyggt alla männskobarn ;)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag tycker jag ar ett bra stöd!!

Ass sa...

Ett trevligt i alla fall :)