lördag 30 augusti 2008

Hus

Fick ju höra på en innebandyträning när jag var i Linköping att jag köpt hus i Norge (skvaller stämmer inte alltid). Nu är det nästan sant :) Jag ska hyra ett litet minihus! Weehuu! Jag fick alltså lägenheten/huset jag kollade på idag! Guuu så skönt! :D Jag orkade nästan inte leta lägenheter mer... Så kul det ska bli! :D Hmm, blir dock lite svårt att få in allt genom den lilla lilla dörren... Hmm, men jag är optimist ;)

Den är helt nyrenoverad och alla vitvaror är nya, parkett och vitmålade väggar (panel så klart, det är ju Norge). Stora garderober. Det enda jag fasar lite för är hur jag ska möblera, men men, det är ett senare problem :D Diskmaskin dessutom, inte illa! Blir min första.

Dessutom har jag köpt en kjol idag och haft det mysigt hemma :) Bra dag :)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Såg riktigt najs ut ditt hus :)