måndag 4 augusti 2008

Bilder och packning

Idag har jag varit ute och cyklat lite (kommentarer så som "det är du väl alltid" undanbedes ;) ) och tagit lite bilder på Hjortkvarn. Lagt upp dom här men det är inte så skojiga bilder direkt... Mer nostalgi och fina bilder men bilder är väl alltid kul?! :) Förutom när det är 150 bilder på rallybilar kanske...

Nu är jag i Linköping för att flyttpacka lite. Vädret suger ju ändå så jag borde väl passa på... Bara det att min motivation är i botten för det... Hmm, kanske börjar imorgon :P Sägs att det är innebandy ikväll -Wee!!! Plojspel är ju det bästa som finns :D Synd bara att jag är så brutalt otränad... Har inte rört på mig ordentligt sen midsommar och cupen, hej vad man tränar ;)

Så är du i Linköping och har lust att prata bort lite tid eller hitta på något så är jag mer än gärna "störbar" nu -för jag har ingen lust att packa... Ingen alls faktiskt... :S Men men, jag BORDE ju verkligen passa på nu... Varför hör BORDE så sällan ihop med VILL? :S

1 kommentar:

Anonym sa...

har lite bilder på G från helgen i Nynäshamn, där det faktiskt förekommer mer än bilar! Så det så. Jävla påhopp!!!