lördag 23 augusti 2008

Det luktar illa

Tog mig ett morgonbad för att pigga upp kroppen (ja, fortfarande sliten efter torsdagens äventyr plus att det ju var OS att titta på inatt) men främst för att man ju vill känna sig fräsch när man ska på fest. Men till vilken nytta egentligen!? Tog sen på mig festerikläderna... Fyyyy vad de luktar!!! :S Stela av öl och gips... Bös!!! Dessutom vet jag att jag om några timmar ligger i gräset igen med gips i det rödfärgade håret, med en tetra vin i ena handen och Rollo fastgipsad i den andra medan någon häller öl på mig... Nödvändigt att vara fräsch innan det...

Aja, ska i alla fall bli skoj att träffa alla :) Men det här med alkohol... Det lockar inte alls... Hua... :S Jaja, mitt mål är att vara kvar mer än 3 timmar idag :D Ska väl gå?! :)

Ses i gräset! ;)

Inga kommentarer: