fredag 1 februari 2013

Konsten att göra en tavla

Jag är "befriad" från i stort sett all konstnärlig talang :S Jag har det bara inte i mig... Det enda jag varit hyffsat nöjd med från bildlektionerna är min serie om tummen (plagiat så det skriker om det). Trycka dit en tumme och göra armar, ben och ansikte, det är ungefär det jag klarar av :) Man är ingen Robin direkt som sätter ihop julrenar som om han inte gjort annat ;)

Då är det tur att man har vänner som kan det där med att måla :)

Inom en snar framtid kommer jag ha en äkta Lilian Sundevall på min vägg! :D


Jag har varit förtjust i denna bra länge nu och fick tillslut tummen ur och paxade den! :)

Var jag ska ha den vet jag inte än... Måste hitta en plats värdig en masterpiece... Kanske jag kan få motivation att göra om andra delen av vardagsrummet nu och skapa en bra plats för den?! Vi får se...

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Kul med fin tavla som ngn som du känner har skapat :-)

Ska jag oxå göra en fin åt dig kanske??

Ass sa...

Haha, ja gärna :) Jag lovar att ha den uppe i alla fall ett tag! :)

Jag har ju gjort en fin paintbild till dig ;)

http://kfrick.blogg.se/ sa...

haha jag känner igen mig i tumme gubbarna :P bättre att köra på en Lilian tavla istället, det har funkat för mig ;)

Ass sa...

Man måste inse sina begränsningar :) Känns skönt att det är ett beprövat begrepp!