måndag 18 februari 2013

Alster

Det var inte bara fika och spel igår. Trots mindre trevligt väder så tog vi med oss Elis (eller kanske snarare han som drog med sig oss) på en promenad med start vid Alsters Herrgård. Efter ett tag slutade snön falla och det blev riktigt skönt att vara ute. Då passade vi på med en fikapaus med varm choklad och hembakta kakor.


Jag har dock inte hunnig/orkat gå igenom mina bilder än så denna har jag snott av Elis. Blev ca 200 så jag prioriterade att hänga med mor igår istället för att rensa och trixa. Kolla dock in Elis bilder här. Blev en del riktigt snygga faktiskt, trots att en hel del är på mig ;) Återkommer med fler bilder från turen lite senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jädrans vilken duktig fotograf han är, din Elis! Riktigt snygga bilder måste jag säga.

/Nettan

Ass sa...

Ja men visst är han :) Lite för bra dock :S Jag jämför ju hela tiden med hans bilder och då blir jag aldrig nöjd med mina :(