fredag 8 februari 2013

Guldstjärna till Stadium!

Efter en slitsam jobbvecka stressade jag hemöver, men först ett stopp på Stadium. Behövde ju fixa ny innebandyklubba. Med mig hade jag min trasiga i hopp om en reklamation, men om jag ska vara ärlig så trodde jag väl inte på det själv... Ja faktiskt så förväntade jag mig mer en dryg men-är-du-dum-i-huvet-attityd...

Men inte! :)

Väldigt trevlig anställd som förklarade sakligt att han inte trodde att någon reklamation skulle gå igenom men fixade ändå så att jag fick lite rabatt på nya klubban. Ja och min klubba var redan nedsatt till halva priset innan så det blev inte så fasligt dyrt med en ny. Riktigt glad att den modellen fanns kvar till att börja med!

Tjejen i kassan var också riktigt trevlig och mitt humör gick från regnmoln (jag var inte riktigt på åskmolnstadiet jag haft på jobbet längre) till halvklart :) Att bemötande kan göra så mycket...

Sen gick det vidare till soligt efter att ha fått maten serverad och sen sett en match med Linköpingsvinst mot Karlstad (damer) ihop med Camilla. 

Nu är jag redo för helg! :) Imorgon blir det något helt nytt för mig: Rally!

Inga kommentarer: