söndag 24 februari 2013

Färgglada orkidéer, snacks och läskeblask

Varit en sväng på byn idag och spanat efter grejer. Såg något jag inte sett förut: Färgade orkidéer. Ja alltså, det är inte så att jag enbart sett vita alltså, men inte i sådana här i "onaturliga" färger. Något för dig att köpa Bettan? :)


Sen vill jag varna er! Köp inte det här nya sweet popcorn snaxet från Marabou! Fasligt gott! Går inte att sluta...


Det ger pollyeffekt! Bara två till... bara två till... Ja för alla äter väl polly två i taget?! :)

Något ni däremot kan köpa, om ni har katt (ja eller ni kan ju köpa annars också är klart, men jag vet inte helt vad ni ska ha det till) är detta:


Verkar fungera som både leksak och godis även om det ser fasligt äckligt ut...

Testade även på att köpa fler smaker till min sodastreamer. Cola hade jag sen tidigare. Den är tyvärr inte alls god :S Så jag hade inte direkt höga förväntningar på musten. Kan de inte göra cola kan de väl inte göra must?! Kunde dock inte låta bli att köpa... Det är ju must liksom! :)

Men jodå, det funkade riktigt bra faktiskt! :) Positivt överraskad!


Päron funkar alltid, så även till bubbelvatten! Åh vad jag älskar päron! Lika mycket som jag älskar majs! Åh vad jag älskar majs! Åhhhh, jag är galen i majs! Åhhh vad jag älskar majs! ;)

Inga kommentarer: