onsdag 27 februari 2013

Friska Karlstad 2013

Åhnej, ska hon tjata om sina kontroller nu igen?! 

Ja det ska jag! :D

Idag har jag varit på ett möte inför årets omgång av Friska Karlstad. Arrangörerna bjöd in för att få inspel på vad vi som utövare tycker är bra/dåligt med konceptet,  De presenterade även några nyheter det planeras inför som de ville bolla med oss.


Jag tycker ju att det här är fantastiskt kul så det var roligt att träffa likasinnade och vara med och utveckla Friska Karlstad. Följ dom på facebook här!

Men nu längtar jag fasligt till 20 April! Vårväder och ut och jaga pinnar, ja tack!


Jag gillar ju vintern också, men vår/sommar är allt bra mycket trevligare...




Funderar lite på fall jag skulle gå på en nybörjarkurs i orientering så jag inte behöver slita lika mycket med de svåraste kontrollerna...


Men kursen är på onsdagar, då tvättar jag ju :P

Aja, ser fram emot en ny säsong. Undrar var jag kommer avsluta i år...

Inga kommentarer: