torsdag 28 februari 2013

Väntan

Känns som att allt just nu bara är en enda lång väntan... Ja och jag är ju inge bra på det här med att vänta... :S

Vad väntar jag då på?

Alltmöjligt! :)

-Paket med spel som jag har beställt

-En ny tvbox som förhoppningsvis inte startar om flera gånger om dagen... Sur och irriterad på den jag har nu? Svar: JA!

-Spelhelg hos Jesper i Skultorp nästa helg. Ja och så har jag tänkt att våldsgästa Linus och Anton också :)

-Påsken med lite extra ledighet

-Flera cuper med innebandylaget

-Friska Karlstad

-Tyskland och Michellebesök (fy fasen vad jag längtar efter det!)

-Mopedrally

-Midsommar

-Bråvalla

-Semester!!!

-Hitta ett hus

-Skaffa en hund

Men just nu händer ingenting... Ja det kanske märks här i bloggen också :P

Lite tråkigt... Men rätt skönt också :) Laddar för en helg med tv:n med slutspurten i skid-VM och Vasaloppet. Så det är väl inte sååå synd om mig som inte har några stora planer just för stunden :)

Inga kommentarer: