torsdag 7 februari 2013

FJKT

Undrar när jag fick min första innebandyklubba? I trean kanske? Fyran? Aja, oavsett: Jag har spelat innebandy i bra många år. En enda gång tidigare har en klubba gått av för mig och det var för att en tjej stampade rakt på den när jag höll den längs med planen. 

Då blev det dock bara en liten spricka så jag spelade färdigt matchen med den innan jag märkte det ens. Jag har aldrig skjutit av någon klubba, inte slagit sönder någon mot en vägg eller målbur. 

Men idag på träningen small det till ordentligt! Motlägg och där var den av :S När jag tänker efter så var den första incidenten också i korpen... Det är farligt att spela korpen! I alla fall för klubborna... Eller ja, jag blöder från armbågen nu också efter en tur vid ribbstolarna...


Fasen, den var ju så bra! Oval och nästintill omöjlig att skjuta över med! Ja och jag är väldigt bra på att skjuta över! Hmpf...

Så kan folk inte förstå varför jag hatar torsdagar!?!

Inga kommentarer: