torsdag 31 januari 2013

Helgplaner

Snart helg! Vad ska då hittas på?

Troligen blir det bakning imorgon kväll. Scones verkar vara inne... Eller i alla fall vet jag 3 som bakat det nyligen :) Choklad är ju alltid inne. Chokladscones måste ju då vara en bra grej!? :D Nu är det bara det att det är Marie och jag som ska försöka baka igen... Kommer vi lyckas få det någorlunda likt bilden denna gång?


På lördag står pimpling på programmet. Mitt mål är få en större fisk en förra årets enda fjutt:


Detta följs av FBK-HV71, en höjdarmatch som lär dra storpublik. Då blir det drag igen på läktarn hoppas jag! Ja och 3 poäng kan man ju hoppas. Trevligt resultat idag mot Brynäs förövrigt :) 1-7!

Sen avslutas kvällen med norskbesök, för Öivind är och hälsar på Tobbe i helgen :) Jag ska försöka få de andra att gå med på att kolla på melodifestivalen... Får se hur det går... Men Tobbe borde inte vara svårövertalad, han gillar ju sånt!? ;)


Ska väl inte stöka alltför mycket för det är dubbla matcher som gäller på söndag. För jag vill inte må som Jocke här...


Haha, helt grå :D

Inga kommentarer: