lördag 9 februari 2013

Rally

Idag packade jag alltså väskan igen för äventyr. Denna gång var det dags för något jag aldrig testat på förr: Rally!

När jag berättade detta för mor så svarade hon förfärat: Nej men inte ska väl du åka rally! :S
Hehe, hon förstod kanske inte helt att jag inte skulle köra själv :)

Med packade jag i alla fall varm oboy -ett måste när man ska vara ute massa timmar på vintern!


Det var egentligen inte så farligt kallt (10 minus ungefär), men eftersom jag stod och fotade en massa blev händerna kalla ändå (eftersom jag behövde ha något tunnare och smidigare handskar). Fötterna frös när man stod still så det var att stå och trampa hela dagen det :)


Det var roligt men svårt att försöka fota bilarna som kom i full fräs. Dock har jag inte hunnit med att ladda över dom till datorn än. Ni får hålla er till tåls lite mer... Nu har jag nämligen inte tid! Lagfest på gång ihop med grabbarna! :) Vem vet hur denna kväll slutar!?!

Inga kommentarer: