torsdag 20 oktober 2011

En gorilla, Andre Pops och Televinken

Vad har en gorilla, Andre Pops och Televinken gemensamt?

Fick för någon vecka sen veta att det finns massa "kul" statistik att titta på här på sidan. Jaja, jag är nördig som tycker sånt är intressant... Men typ:
Vilket inlägg är det mest lästa?
Från vilken sida kommer mina läsare?
Vad har de sökt på för att hitta till min blogg?

Förstår att ni nästan avlider av längtan av dessa fakta så bäst att jag delger mig av det direkt! ;)

Några av de vanligaste sökningarna är gorilla, annoying orange, televinken, andre pops och mänscykeln. Undrar om författaren till boken är nöjd med den kopplingen... Tveksam...

Jag kunde själv inte helt förstå varför just gorilla fick så många träffar... Men det är faktiskt ett inlägg om Abbas låt King Kong song som har flest sidträffar i min blogg :S Kan det verkligen vara det mest intressanta jag skrivit om? :S Hmm...

Andra sidor som kom högt upp var mitt inlägg om den irriterande apelsinen och Svartan 2010. Kul att paddlingen verkar ha varit poppis att läsa om. Verkar även ge mycket träffar när man skriver om sport.

Några udda sökningar som letat sig in till min blogg:
Gamla bilder på Edin-Ådahl -Va? Har jag någa sådana? Nej, men väl ett schlagerinlägg om favoriter genom tiderna.
DISC profil förklaring -Åhnej, hoppas ingen använde min förklaring till något viktigt...
Ölkubb - Det där märkliga spelet där man inte FÅR dricka emellan :S

Inga kommentarer: