söndag 9 oktober 2011

Blandade småhopp

Eller i alla fall blandade bilder från de senaste dagarna :) Helt meningslöst egentligen... Men jag har inget bättre att skriva om ;)

I fredags tog jag en tur till skivaffären Knastret nere på stan. Jag skulle bara vara sällskapsdam, men det slutade med att jag var den som handlade. Men hur skulle jag kunna motstå när Fredagslåten Upside down med Diana Ross fanns att köpa som LP för 10 kr :)


Så fint det blev på kontoret! Städade även bort ytterligare en av Kronks alla lappar han lämnat när han lånade min plats när jag var sjukskriven. Hittade nämligen en till under musmattan i fredags.


Ja mina känslor för det här bilduppladdningsprogrammet är ungefär likvärdigt med mina känslor för Djurgården... Nu känns det i alla fall mycket finare på jobbet :)

Åkte som sagt hemhem i helgen och som vanligt blev det spelhåla hos mor. Här en utklassningsseger i Fia med knuff:


Har varit väldigt bortskämd i veckan! Anna började med säsongens första julmustleveransen :)


Tobbe fortsatte med en japp för att lätta på den tryckta stämningen på kontoret... Vet dock inte helt om det hjälpte :S


Hur tänker bildprogrammet här?!? Ja personen ska nog vara uppochner... Fasen!!! Hittade i alla fall mamma och pappas bröllopsbilder -riktigt kul att se :)


Snurra på skärmen så kan ni också se det :P

Raggisar bjöd mor på! :D Det är min absoluta favoritmat :)


Är inte helt nöjd med ärret som blivit efter operationen :S Inte hett... Min armbåge ser också tämligen märklig ut...


Annars då? Jodå, blev riktigt trevligt hos syster i helgen :) Mat, skratt och en ny variant av poker :)

Match mot Munkfors idag. Seriepremiär och förlust :( Snyggt omklädningsrum dock...


Grönt är skönt...

Nej, om man skulle skriva ett litet matchreferat kanske...

Inga kommentarer: