tisdag 11 oktober 2011

Personlighetstest

Klickade mig in på 41qs sida och svarade på 41 frågor. Man fick då fram sin personlighetstyp och vilka yrken som borde passa en.

Så här såg mitt resultat ut:


Astrids personlighetstyp:
Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn.


Karriärer som skulle kunna passa Astrid:
Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.


Vad tycker ni? Låter det som jag?

Är jag den goda medborgaren som borde sitta i regeringen? Alla som vet om min fullständiga avsaknad av intresse för politik skulle nog skrika nej som svar på den frågan :)

Men faktiskt mycket stämmer! Vad ska jag satsa på för karriär nu då... Kanske slå ihop besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara, militärer och regeringstjänstemän och bli diktator?! :) Eller måste man ha mustasch för det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go for it Ass, du och Kim Jong Il har nog ungefär lika mycket ansiktsbehåring skulle jag tro

Ass sa...

Gött!! Glasögon har jag om det kan behövas :)