måndag 30 augusti 2010

Svartan 2010

Årets mörkaste dag (Svarta Lördagen) var sig på gott och ont helt lik alla andra år :)

Trevligt folk, Frukost i märkesbacken, Lyxkissa i c-huset, Skogspromenad, Vidrigt rödvin i tetra, Tom och Jerry kex, Lakritsshot :S, Rulla i Vallabacken, Hänga vid traktorn, Vänta ett halvår på hamburgare, Irra runt efter mellanfest, Redbull, Kortspel, Allsång till The Ballad


Ja allt var som det skulle vara och jag lyckades få lite av det på bild.

Blev ganska förvånad när jag träffade Rickard Wallin i spåret! :-O

Tyvärr blev han inte så lik på bilden som han var i verkligheten :S

Söta Lisa hade sen bäddat iordning åt mig på soffan -med finkudden!


Där kom jag sluskig i stinkande overall och färgat hår... Så det var ju bara att ta en nattdusch innan jag vågade lägga mig på kudden... Tack för hotellet och framförallt för den välplanerade frukosten :D Kebabtallrik är bra frukost!