tisdag 4 oktober 2011

Det kom blooood...

Gårdagens bästa:
När jag var på vårdcentralen och plockade stygnen fick jag för sexhundrasjuttiofemte gången dra storyn om min urinvägsinfektion, njurbäckeninflammation och proppen i lungan för den nya sköterskan. Då säger hon: Men hur kunde det hända dig som är så vältränad?!?

Haha :D Hur kan hon tycka att jag är vältränad nu? Sen i mars har jag bara tränat ordentligt under 4 veckors tid och det var några veckor sen det... Inte var jag vältränad i mars heller... Vet inte helt hur jag ska ta det här... Vad hon jämför mig mot... Pensionärerna som brukar få proppar? Ja då kanske jag kan klassas som vältränad :P

Jag övervägde lite att skippa träningen nu när jag redan var så välpumpad men kom fram till att jag måste vårda min vältränade kropp ;) Kul att vara tillbaka på planen är en underdrift! :) Sprang runt och smilade som bara den -trots att det gick så där dåligt som det bara kan gå första passet efter sommaren :) Att det sen kom lite blod från armen -ja det bortser vi ifrån, det hinner läka ihop till torsdag! :P


Var väldigt konstigt att inte åka till träningen med Camillass... Vi är ju carpoolbuddies delux och ska sitta där fram och bubbla hela vägen... Hur kan man inte sakna "denna där" ;)

Jag skulle i alla fall på "homeparty" i Grums innan hemma hos Lars och Kristina. Typ tupperwearparty men med inredningsprylar. Jättefina grejer men inte mycket som skulle passa in i mitt IKEAhem. Ja och det jag gillade fanns inte i rätt färg :(

Kul i alla fall att träffa bekanta ansikten. Marie och Ann-Sofie vet jag inte hur många år sen det är jag såg... Banton, som är där på praktik, var ju inte riktigt lika länge sen då... :P Ska i alla fall plocka med mig honom hemhem på fredag :)


Tror det blir en rolig resa med crazy frog :P

Har ni tänkt på att alla jag umgås med är så snygga?!

Eller vänta nu! Dagens bästa var faktiskt när jag kom till kontoret på morgonen och Anna hade förstorat upp "delete coockies bilden" och satt upp vid min plats :) Då kan man kolla på den när man blir lite irriterad -man kan bara inte låta bli att le då :)

4 kommentarer:

Camillass sa...

Hörrödu ditt praktarsel jag uppskattar verkligen att du lyckas rota fram de bästa bilderna på mig i alla lägen ;P

Men caarpooling ska helt enkelt inte göras utan dig, detär numer ett faktum!

Ass sa...

Det är ju de bästa jag faktiskt lägger upp ;)

Lilian sa...

Jag skrattar nästan alltid högt åt dina blogginlägg! Du är för härlig. När jag kommer hem till Sverige i gen ska jag börja hänga med dig privat och nej -du har ingenting att säga till om ;)

Ass sa...

Åh vad glad jag blir :D Ja och du, hänga, det gör jag mer än gärna :D