söndag 23 oktober 2011

Jobbigt nu

Ibland är det hårt att leva alltså...

Som imorse när de visade en repris på disneydags istället för ett nytt avsnitt :(

Eller på gymmet idag när den ena tv:n visar hockey och den andra alpint -vad ska man välja?

Ja på gymmet är det förövrigt också jobbigt när det kommer en kille och ställer sig bredvid och luktar fantastiskt gott. Då vill man ju inte kolla upp och inse att han ful utan hellre leva i fantasin att det är en riktigt hunk!

Såg förövrigt reklam för en snygg kofta på tv -men eftersom jag inte vet var jag kan köpa en sån där carolafläkt man verkar behöva ha för att bära kläder nuförtiden så känns det lite jobbigt...

Sen är det jobbigt att andra också vill simma på söndagar och inte simmar i samma takt som jag... Jag trodde inte att jag simmade snabbt men nu börjar jag fundera på om jag faktiskt gör det... Hmm...

Det är ett hårt liv jag lever alltså... ;)

Inga kommentarer: