tisdag 25 oktober 2011

Jag förstår inte...

...varför gud, som är så klok, har skapat folk som inte har vett att sitta ner under perioderna i hockey!?! 

Fattar de inte att de är ivägen när de reser sig och går? De stör matchupplevelsen för andra...
Vill de inte se matchen? Vad fasen gör de då där?
Vill de inte se slutet? Allt kan ju hända i hockey...
Vill de inte visa spelarna uppskattning i slutet och fira segern? 

Jag blir irriterad... Jäkligt irriterad... 

I alla fall :) Jag och Camilla var på hockey idag -på vårt egna derby. 


Vi tyckte båda att vi var mycket finklädda dagen till ära :) Vi skulle ta en före-matchen-bild och en efter-matchen-bild men Camilla totalvägrade efter förlusten med 3-0... Eller så glömde vi det :P

Tog oss en promenad hem från arenan på ca 5 km -riktigt gött faktiskt trots att det bet i kinderna! Nu är vi uppe på slutspelsplats... Som sagt... Vi hörs i april... ;)

Dagens tippning (ja jag vet, jag skulle ju inte tippa hockey mer... men jag kunde inte låta bli!) gick väldans bra. Satsade 60 kr och vann 60,5 :P Undrar vad jag ska göra med mina 50 öre...

Vi planerar förövrigt att ta oss en tur till Manchester. När det gäller fotboll har vi nämligen samma röda smak :) Vore verkligen häftigt att få se dom live på hemmaplan! 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Libk spelar hemma på söndag ^^

Ass sa...

I know -kl 17 :S Seeent när man har många mil hem :(